WYMIANY I REKLAMACJE
Wymiana
Każdy konsument ma możliwość wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie.
Wymiany można dokonać na dowolny produkt, zgodnie z jego dostępnością na stronie sklepu https://ornaty.pl lub do dokonania wymiany należy złożyć nowe zamówienie.
Produkt, który podlega wymianie, proszę odesłać zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu.
REKLAMACJA
Oferowane przez nas produkty są nowe i powinny być wolne od wad. Jeśli jednak stwierdzą Państwo jakąś nieprawidłowość uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt:
- mailowy (preferowany) kontakt@ornaty.pl (w wiadomości prosimy podać informację o numerze zamówienia, którego dotyczy sprawa i opisać zaistniały problem)
- telefoniczny: +48 44 732 64 30, +48 609 231 145 (poniedziałek- piątek godz. 8.00-16.00)
Reklamacji podlegają:
- towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
- towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy sporządzić w obecności kuriera odpowiedni protokół
- towary niezgodne z zamówieniem
Jeśli otrzymają Państwo niewłaściwy produkt, dokonamy jego bezpłatnej wymiany najszybciej jak to możliwe.
HAFTINA TEXTILE GROUP sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
W trosce o Państwa komfort staramy się załatwiać wszystkie sprawy związane z reklamacjami w możliwie najkrótszym czasie. W wyjątkowych sytuacjach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, jednak maksymalny termin naszej odpowiedzi nie przekracza 14 dni.
Więcej informacji dotyczących Reklamacji mogą Państwo znaleźć w naszym Regulaminie: https://ornaty.pl/policies/terms-of-service